tisdag 2 december 2008

I wan't to see your face.

Dålig uppdatering från min sida. men när jag inte jobbar blir det lätt så eftersom det sista jag gör när jag är ledig är att sitta vid datorn.
hur som helst har jag haft en bra helg med bra sällskap. och jag har fått chansen att fundera på sånt jag behöver fundera på. vad jag orkar med och inte. mycket, har jag faktiskt funderat på vissa råd herr joakim gav mig för ett tag sedan. och ja. jag känner mig lite klokare.
lämnade en trött jonatan i sängen i morse och begav mig till jobbet i alla fall. nu har han åkt hem till örebro med tror jag så det kommer vara tomt när jag kommer hem. blandade känslor kan man väl kalla det.

Är det någon som känner för att följa med på tisdag (9:onde) kl tolv då jag ska tatuera mig? av någon anledning har ALLA förhinder med skola eller jobb. och det kommer ta ganska lång tid så hade varit soft att ha någon med sig. hör av dig du som känner dig peppad.

jag och jonatan var i bollnäs och snackade med bjelke igår, passade på att gå lite på stan och tro det eller ej så hittade jag en massa julklappar helt otippat. är egentligen bara till syrran jag måste fundera ut något nu. och det brukar lösa sig ganska lätt. skönt att ha det avklarat.

jag är ju inget superstort fan av högtider. men i år känner jag faktiskt att det ska bli sjukt skönt och mysigt med jul. jag känner redan världens stämning. en fråga återstår ju dock. vad händer på nyår? vi dissade ju londonresan pga diverse olika saker. vi funderade på gbg men är inte helt hundra. well, det löser sig.

såg på madagaskar 2 igår med joel och jonatan. helt underbar film. rekomenderas starkt om man inte redan sett den.

I morgon ska jag äntligen färga håret och klippa mig. välbehövligt! samma färg som alltid men lite förändringar i frisyren. kommer bli fett nice. det kommer ske en del förändringar med anette över huvudtaget den närmsta framtiden. och bara till det bättre! woho.

jag har för närvarande en diskussion på msn ang om vi tror att det finns någon för alla. en perfect match liksom, som man verkligen vill leva med hela livet. ska man verkligen gå och hoppas på det eller ska man nöja sig med det som känns helt okej? bra då och då, sämre då och då. kommer vi alltid fundera över om det finns någon bättre? ljuger de som säger att de hittat den perfekta för dem? blir vi någonsin 100% nöjda? eller är det den med flest knull när man dör som vinner?

Inga kommentarer: