onsdag 17 december 2008

tipp tipp tapp.

Jag har precis färgat håret på tess och nu är hon i duschen, då passar jag på att blogga lite. vi ska ut ikväll på tranan, as usual. och det blir käk osv innan, också as usual. deras mat är super med tanke på att man pejar 25 spänn. eller jag har bara ätit en maträtt där eftersom det bara finns en vegetarisk, men den är helt klart godkänd i alla fall. och mina köttätande bekanta tycker tydligen att den maten är bra med så ja. har man vägarna förbi bollnäs en onsdagskväll så ska man kila in där. plus öl för 25 spänn styck? hur bra är inte det? jaja, nog med reklam.
vi ska i alla fall dansa ikväll. vi är fett peppade på dans! så kom och dansa med oss, och säg hejdå till jacob som flyttar till gbg och det blir hans sista trananbesök på väldigt, väldigt länge. vi och tranan kommer sakna dig. jag hoppas pär är där så vi kan köra våra ökända moves. hoppas på en grym kväll iaf.

just det, jag och nilla beställde en massa kläder idag. en massa t-shirts och linnen. för närmare bestämt 2484 kr. mor min gick med på att betala en del av det så det var ju tur. jag ska ju ha råd att leva i gbg över en vecka med. plus att jag ska till gävle i morgon för att handla tex kläder till nyår. jag tänker nämnligen, hör och häpna, ha tjejkläder på mig på nyår! det är planen i alla fall, det är det de lurat i mig. vi får väl se hur det går. men jag lyckades nästan sist, alltså föra nyår, jag hade i alla fall tighta jeans på mig! nu tar vi det en nivå högre, men leggings och något slags linne eller liknande till. haha, så håll utkik efter bilder efter nyår mina vänner.

snackade nyss med calle i telen, han hade tydligen haft en helvetesvecka. gissa om jag tycker om den mannen. kommer bli fett nice att få umgås med honom ett tag i gbg. förgyller mitt liv helt otroligt. en riktigt bra vän det där.

tess morsa håller på och klär deras julgran nu i samma rum som jag sitter. så nu börjar jag känna en gnutta julstämning faktiskt. hoppas vår gran får stå och behålla kulorna på lite längre i år än förra året (att ha en katt som aldrig växer upp är ingen höjdare i sådana stunder).

okej, JAG brukar duscha länge, men det här var lite extremt. vad håller människan på med?

1 kommentar:

Anonym sa...

hahah. älskar sista raden <3