torsdag 4 december 2008

Catacombs.

Dream as you'll live forever, live as you'll die today!

nu har jag varit hemma från jobbet hela veckan. eller var där en sväng i måndags men åkte hem mitt på dagen. i morgon har jag en fotografering så då måste jag förmodligen åka iväg. blä. jag hatar förkylning.

jag diskuterar klädstil med jonatan på msn. han vill göra någon slags extreme makeover för han tycker att han har så tråkig klädstil. jag håller ju inte med men ja. hur som helst så kommer idealkillen för mig när det gäller klädstil och utseende över huvudtaget alltid vara adam brody.
http://images.teamsugar.com/files/upl1/0/88/16_2008/Adam-Brody41808.jpg
han har väl hela paketet kan man säga. och då är hans klädstil väldigt simpel men ändå liksom. mums. ja, ni fattar.

Jag fick ett sånt fruktansvärt wake-up call nyss. det träffade mitt i prick, som det förmodligen var meningen att det skulle. vissa läser mig som en öppen bok tydligen.
"Alltså,när jag mår bra så kan jag ibland bli äcklad. För jag vill må bra TROTS att jag en gång har mått dåligt. För de är bara då man är riktigt lycklig,egentligen... Det är ifrån den vanliga "aa,jagmårbra jag ignorerar problemen" jag får panikångest"
det där är jag. det sistnämnda alltså. det är lättare att ignorera problemen och inbilla sig själv att nu mår man bra. fast samtidigt kan man inte undgå den där känslan av panikångest inombords för man vet att det inte är avklarat. utan bara undangömt.

blaaah det där var ju pricken över i:et. ena sekunden ska man vara ärlig och när man är det får man skit med löjliga kommentarer tillbaka.

Inga kommentarer: