måndag 8 december 2008

Here we are.

Jag är sämst på att uppdatera, jag vet. jag suger.
sitter på jobbet nu i alla fall, så då har jag lite tid.

i fredags var jag hos joel och chillade. skön kväll. har ju varit sjuk hela veckan och jag var fortfarande lite hängig.
i lördags var jag, nilla och emelie ut på tranan. det började väldigt bra med slutade som en mardröm och jag vill inget annat än att glömma den kvällen för gott.
men det är väl i såna här stunder man upptäcker vilka som är ens riktiga vänner, vilka som är äkta och inser att mänskligheten verkligen har spårat ur, och de värsta idioterna finns mitt ibland oss. de som inte ens bryr sig tillräckligt för att ställa upp i en sådan situation kommer inte vara samma människor i mina ögon längre, från och med nu. förvänta er inte att jag kommer bry mig om er.
tack jonatan, joel och rikard. ni är guld värda.

i morgon tatuerar jag mig. och jag insåg just att den kommer betyda ännu mer för mig nu än vad jag trodde. jag är stark. och jag klarar av detta. ska bara försöka få den konstanta känslan av äckel ur min kropp.

Inga kommentarer: