tisdag 23 december 2008

The joker

förlåt för usel uppdatering, som vanligt.
helgen var bra, i fredags chillade jag med tess och jacob och spelade wii. helt skön kväll. i lördags drog jag och herrskapet till billy för att spela poker och dricka öl. mycket trevlig kväll och jag slutade som tvåa. tänkte först ta bussen hem 01.20 men insåg att det skulle bli för tidigt så bestämde mig för att sova hos jacob, men sen skulle davids mamma hämta honom och skjutsa hem honom till alfta så då fick jag skjuts med dom till edsbyn. översnällt. hans morsa var sjukt trevlig så det var en mysig biltur.
igår fick jag sms av joel, jag skulle komma och umgås. snubben hade ju fixat guitar hero world tour, så gissa om jag var på. trummorna var för övrigt sjukt svårt, och jag är ju ta mig tusen trummis. jag är iofs gitarrist med men de där tv-spelen är så icke-verklighetstrogna som det bara går. jag testade även på sången, svinkul.
denna dag började väldigt bra och slutade förjävligt. eller ja den är inte slut än men så gott som. just nu mår jag inte bra alls. och det är julafton i morgon. jag ska försöka tänka postivt och ha en bra julhelg. saker och ting kommer ordna sig, det vet jag.

jag saknar dig.

I need you so much closer.