lördag 27 december 2008

Tea & Sympathy

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Gick ut på tranan i något klänningaktigt.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
tror inte jag hade något.

3. Blev någon av dina vänner förälder i år?
ja, eller bekanta i alla fall. elin och jonas fick en liten william.

4. Dog någon som stod dig nära?
nej.

5. Vilka länder besökte du?
finland

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?
ja, mycket

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
17/9
14/11
25/12 mfl

8. Vad var din största framgång 2008?
venne, skaffa jobb?

9. Största misstaget?
spar det

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
sjuk? ja. skadat mig? nja. inget allvarligare än skrapsår efter att ha åkt bräda vad jag kan komma ihåg

11. Bästa köpet?
oj. hmm. coldplaybiljetterna kanske.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
tågresor, kläder och öl.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja. eller snarare någon.

14. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
alla på albumet viva la vida (coldplay)
alla på death cabs album Narrow stairs, speciellt talking bird
Death cab - Transatlanticism
Mew - She came home for christmas
Bloc party - Flux
Misfits - Last caress

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare kanske

16. Vad önskar du att du gjort mer?
skejtat. spelat trummor. tänkt på mig själv i första hand.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
tänkt på andra i första hand. överanalyserat.

18. Hur tillbringade du julen?
med familj och släkt. vännerna på juldagen.

19. Blev du kär i år?
det är inte riktigt my thing. men nästan faktiskt. tror jag.

20. Hur många förhållanden?
alltså. hmm. svårt att säga

21. Favoritprogram på tv?
öhm. gossip girl, fridge, allt på c+ efter tolv

22. Bästa boken du läste i år?
bibeln

23. Största musikaliska upptäckten?
återfann mew om det ränkas. kan inte komma på något mer direkt.

24. Något du önskade dig och fick?
ny säng. den är bäst.

25. Något du önskade dig men inte fick?
ja, jo.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
hmm. antar att jag festade med vänner.

27. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
ja, en del. om jag inte hade tänkt så mycket och när jag väl tänkt skulle det vara på mig själv.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
jadu, hängigt och manligt.


29. Vad fick dig att må bra?
musiken, familjen, vännerna, anton

30. Vem saknade du?
farmor

31. De bästa nya människorna du träffade?
anton, jonatan, joakim, markus

32. Årets sötaste?
anton, jonatan, jessica, diesel

33. Årets hetaste?
Leighton Meester, kanske inte hetast, men vackrast.

34. Årets största kärlek?
orka

35. Årets besvikelse?
att jag inte var på death cab på arvika

36. Årets bästa?
anton, jonatan, jessica, tess

37. Årets snällaste?
jonatan

1 kommentar:

Anonym sa...

om tre timmar kramas vi <3