måndag 20 oktober 2008

whalla.

haha. störd helg.
i fredags skulle jag och tess chilla med lite götta och vin och se idol osv. vi bosatte oss hos joel för han skulle iväg med arbetskamrater och bowla och käka osv.
iaf, vi chillade, såg på idol (jag grät när lars sjöng), lekte pyromaner och snackade skit då joel och jocke kommer inklampandes och ska spela tv-spel. fulla som sjömän dessutom. vi fick i alla fall se klart på idol, snälla som dom var. sedan spelade vi. jag utklassade alla mina motståndare (joel och tess) och kände mig oövervinnerlig. ja, just det. det gick i åskilliga mängder öl också. so much for vinmys.
lördag då. vi bestämde oss för att dissa krogen (vilket innebär att jag inte varit på krogen på över en vecka, eftersom jag sket i det i onsdags med), och ha filmkväll hos joel med öl och tilltugg. jacob åkte från bollnäs för att göra oss sällskap. vi kollade på beerfest, och körde 'jag har aldrig' och jag misstänker att det var kombinationen av dessa två som gjorde att det spårade ur hos mig. jaja, snajsig helg. tack till alla som bidrog.

blir kanske att kolla på spelning på teaterverkstaden på fredag som det ser ut. och så ska jag käka med nilla på onsdag.
nej jag har inte något vettigt eller intressant att skriva.

1 kommentar:

Anonym sa...

En del av mig vill kramas under ett täcke etthundratrettiofyra kilometer härifrån