fredag 17 oktober 2008

Äntligen fredag.

Jag har inte tappat kontrollen, men det stör mig lite att du har sån kontroll över allting. Du är som en parasit egentligen. allt blev helt plötsligt till en seg massa och jag vet inte om det är bra eller dåligt. fast jo. jag bestämmer att det är bra nu. jag är bra. och jag klarar detta. det går ändå bra. bara det att du hemsöker mina drömmar och tankar ibland. men det avtar nog snart. jag försöker se positivt på detta. jag gör det för min skull. fast mest för din skull.

jag funderar för övrigt på att dra på tiger lou i gävle 6:e november. någon som vill gå med mig?
bolaget efter jobbet. lite vin ikväll och lite öl i morgon :D

pppssssst. i morgon ska jag beställa tattoo tid ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

JAG SKA PÅ TIGER LOU! GÅ MED MIG :D GÅ MED OSS. HELT BÄST.

Anette sa...

ooooh perfect :D