torsdag 16 oktober 2008

I sleep alone.

http://farm4.static.flickr.com/3159/2807838577_83cbed0126_o.jpg?t=1053139
HAHA, seriöst. jag har inte garvat så här mycket på länge.
måste seriöst vara den roligaste tråden ever.

Ikväll ska jag och Joel se på factory girl och äta godis. efter filmtips från bästa Anton.
jag älskar radion idag. har spelat allt från coldplay till the killers till bob marley. fett.
jag blir så jävla sentimental när jag hör coldplay nu. gaah. jag vill tillbaka. jag hade dödat för att få vara där igen. älskade band. det går inte att beskriva med ord den känslan jag hade i kroppen genom hela konserten. bloc party i februari, depeche mode på arvika i sommar. det kommer sluta bra det här. ska bara styra upp så att jag får se death cab for cutie så kommer jag aldrig någonsin gnälla över något längre. 2009 kanske blir lika bra musikår som 2008? eller till och med ännu bättre? man kan ju alltid hoppas. det ser ljust ut.

Detta hörde jag på radion nyss:
"Visste ni att hyenans klitoris kan vara upp till flera dm lång och misstas ofta för en penis? forskare trodde länge att det var en enkönad ras."
ursäkta men, VA? hur i hela världen fungerar det? antingen är det jag som är sjukt dum i huvudet, eller så är det nu man ska börja bli rädd för vart sverige är på väg, om våra forskade inte är mer smart än så.

Jag behöver pengar. jag ska både flytta och tattuera mig för pengarna jag får nu. plus en massa annat man är tvungen att lägga ut pengar på (öl, vin, godis). varför kunde inte jag vara en av de som föds med silversked i munnen och gulddildo i röven? jag ska väl inte påstå att mina föräldrar aldrig ger mig pengar, för det gör de faktiskt. men ja. en heltidslön hade ju kanske varit något.

2 kommentarer:

Anonym sa...

okej, nu skrattar jag ÄNNU högre. jag <3 tråden, haha :D

Anette sa...

haha, jag vet. jag tror inte jag skrattat så mycket på flera år :D