fredag 24 oktober 2008

Float.

Att undervisa gymnasieklasser var inte det svåraste jag gjort. men kan väl säga att de skötte sig själva helt och hållet, medan jag satt här nere vid min dator och lyssnade på The Postal Service. Det var mycket bra för nu fick jag en massa saker gjorda så jag slipper må dåligt i helgen. gjort klart reklambladet till OD Profile AB, och gjort det stora Memorian-kollaget som egenltigen skulle vara klart på onsdag. så det känns bra, nu kan jag slappna av. Av någon skuym anledning tyckte jag att det var jätteskönt att komma upp så tidigt i morse. Och det var asmysigt att gå till jobbet när det fortfarande var mörkt ute. och jag är ovanligt pigg. så ja. kanske något man ska fortsätta med.
Jag ska sluta runt tolv och ta bussen till bollnäs för att möta upp tess, och gå och prata med BjelkeBullseye tattoo. peppad til max! Kan knappt vänta tills jag ska ligga under nålen igen. Även fast jag vet det kommer göra förbannat ont denna gång! aja, sen drar vi hem igen för att några timmar senare åter bege oss till bollnäs. så ikväll hörrni tycker jag att alla som kan ska komma till Teaterverkstan i Bollnäs och kolla på spelningarna där. kommer bli kalas.

Inga kommentarer: