tisdag 14 oktober 2008

Oss emellan.

Jag älskar att prata med vettiga människor. jag älskar djupa diskussioner. jag ärlskar att ha givande samtal. jag älskar lättsamma samtal med, fast med en djup innebörd.

- Jag tycker verkligen om den teckningen, jag la ner så mycket av mig i den. jag hoppas att den finns kvar, så han inte har eldat upp den eller något.
- Tror du han skulle göra det?
-Nej, det vet jag att han inte skulle. Tror inte drama är hans grej. han är mer.. liksom. Down to earth.
-Jag förstår, det är sådana människor som får min respekt. Människor med båda fötterna på jorden. Realister. Jag själv anser mig vara realist.
-Ja, jo. Fast å andra sidan, man måste ju få drömma också?
-Ja, det är klart. Hur ska jag annars kunna lära mig att flyga?


Du är underbar Tobias, är så glad att jag har dig. <3

Inga kommentarer: