torsdag 16 oktober 2008

I wanna get laid.

1. Ta fram din mobil. 2. Bläddra igenom din inkorg. 3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et. 4. Gör likadant på varje fråga.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Vi borde börja med att bryta oss in i dina grannars hus och ha sex i deras kök.
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
hihi, du ska vara glad ju, då blir jag glad.
3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
nu dog du ju segis <3
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
vissa ska ju inte det, fast hoppa jobbet och chilla med mig hela morgonen istället?
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
då är vi två tänkte jag nästan säga.
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljonkronor?
nej, skit inte i det, kom hit, jag vill ha dig här.
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
U high?
8. Vad vill du höra mest av allt?
Vad säger du om Billy skulle komma på festen?
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Ska du vara med på min V-65 då?
10. Din romantiska replik?
hahaha, berättade det för erik och han bah; då knarkar, super, knullar och röker vi på på fredag.
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
du är någonting utöver det vanliga, någonting bättre helt enkelt.


HAHA, 1an, 3an och 7an blev sjukt roliga.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, jag skrattar högt!

Anette sa...

<3<3