tisdag 7 oktober 2008

Another Brick in the Wall.

Stora saker är på gång. tog ett beslut idag. och det ser ut som så att jag och Joel kommer bli sambos för ett tag! :D jag känner att jag väldigt gärna vill komma hemifrån nu och i hans stora tvåa finns det gott om plats för mig. det är ju redan som ett andra hem för mig eftersom jag hänger där mest hela tiden. det enda som kommer bli lite knivigt är hur jag ska lyckas placera in min nya 180's säng i vardagsrummet. men det löser sig med lite ommöblering :D och eftersom jag inte har tillsvidare anställning så passar det bra, för skulle jag bli utan jobb så är det inte hela världen, inget krångel med lägenhet som ska fixas, utan då är det bara dra hem igen. Fett nice alltså. jag är sjukt glad. behöver verkligen detta, tid för mig själv (ja det blir så, för han och jag kommer knappt vara där samtidigt över huvudtaget eftersom vi jobbar helt olika tider). sen är det bara hoppas att vi inte går varandra på nerverna när vi väl är där samtidigt, haha. han är bara glad att han får någon som hjälper till med disk och städning.
Grymt. nu är Anette happyface!


"Look mummy, there's an aeroplane up in the sky"

Inga kommentarer: