måndag 13 oktober 2008

She's hearing voices.

Jag läste i tidningen i morse att varje år slängs det 9 tusen kg ätbart kött. bara sådär. till exempel så är det det är 30 000 kor som blir slaktade i onödan. varje år. jag blir så upprörd och förbannad. finner inga ord. åt helvete med mänskligheten.

Idag har jag färgat håret. så nu är jag ännu rödare. får se hur länge det håller i sig denna gång. eftersom jag blekt bort alla röda pigment i mitt hår sedan tidigare, sitter ju inte färgen så bra. men som tur är har jag min superinpackning. eftersom mamma skulle komma in och betala senare, passade jag på att ta 2 st hårspray á 175 kr med.

Helgen var för övrigt grym. I fredags såg jag på idol med Tess och Jacob. vi drack även lite vin. sedan gick vi ut på promenad för att träffa Jessica <3 face="trebuchet ms">
I lördags blev det ännu mer vin. och ooze. och öl. och sex with a stranger (drinken alltså, tyvärr). hur som helst så hade jag sjukt roligt. drog till tranan och kom in gratis precis på minuten. var en ny vakt som faktiskt kollade leg på mig. ren tur att jag hade med mig det just den gången, eftersom jag inte behövt visat leg på tranan på 1,5 år. Hängde med Krille och Emil i princip hela kvällen där inne. träffade lite annat mysigt folk med. så ja, väl godkänd kväll. haha, just det. det blev lite mycket innan det var över. och jag kommer ihåg att jag var sjukt sugen på kladdkaka hela kvällen (jag hade bakat en på dagen men inte hunnit äta av den) så jag skulle givetvis äta kladdkaka när jag kom hem på natten. när de övriga familjemedlemmarna hade klivit upp på morgonen efter stod på köksbänken följande: kladdkaka, mackor och en tom burk potatissallad. jag äter inte ens potatissallad för guds skull! jag hatar potatissallad! det kommer vara ett evigt mysterium.

Okej, fatta grejen nu hörrni! BLOC PARTY till sverige, februari! har bara tre ord:
TOTALT JÄVLA UNDERBART!


livet leker och du är raderad :)
Nu ger jag mig ut i jaktmarkerna igen!

Inga kommentarer: