tisdag 28 oktober 2008

This is not mc donalds, fuck off

Igår fick jag världens finaste mail från en smått berusad världens bästa anton som är och röjer i prag.

"jag behover skriva till dig ju for jag behover det ju. fast ja, dagen har varit aschill. borjade med att jag, erik, bror kopte lite olika sorters ol och den billigaste var godast sen hallde vi ut de 4 andra. allt ar billigt dock ar alla cigg anusackliga fast ja, du ar den enda jag saknar nu verkligen.. mamma har typ trillat och ligger pa sjukhus och vi hittade inte hem och gick sa javla massa bakgator sa till slut fick vi ta taxihem, fast ja, strippklubb imorgon, kom med. forstor inte alls tangentbordet fast puss och manga hjartan."

det finaste och mest sammanhängande mailet (en del av det) någonsin :*

I morgon ska jag äta på tranan med Calle. mucho bien. får se om Tess och Nilla hakar på med.

Inga kommentarer: