fredag 26 september 2008

Let us dance.

Nu är jag alltså officiellt 20 år. grattis till mig. när jag vaknade vid halv fyra i morse hade jag fått 13 grattis-sms. bland annat detta från min favorit-grek:

"Grattis älskling!
Du vet att jag älskar dig!
Hoppas du får en bra dag.
Älskar dig :)
ring mig :) puss!"
sånt gör mig varm. Jag älskar dig med Niko, du är världens bästa!

Sen har smsen rullat in i jämn takt hela morgonen. Chefen sa att han hade bokat Iron Maiden som skulle sjunga i rondellen här utanför. fråga mig inte vart i från han fått att jag skulle gilla dem? eew. (förlåt bror. och pär. och tess bror.)
tar tidig lucnh idag eftersom vi ska käka tårta här på jobbet vid halv två. jag som knappt gillar tårta. men erbjuder sig chefen att bjuda så vill man ju inte vara oartig. det är bara tugga och se glad ut. sen ska jag försöka fjäska mig till att få sluta tidigare. annars kommer jag omöjligt hinna med allt jag ska hinna idag.

ring och sjung för mig ikväll!

Inga kommentarer: