torsdag 25 september 2008

Dream Lover.

Det blev en najs kväll igår. Vi var ett tiotal personer som käkade på tranan först. vissa drog hem efter maten, andra stannade kvar (därbland jag). det var lite sisådär med folk alltså. brukar vara mer. i alla fall i början av kvällen, sista timmen var det en del. hur som helst, vi stojade runt, drack oss glada och hade allmänt trevligt. sjukast var det när de började spela bob marley. jag fullkomligt flög runt, drog med mig tess. stack ut på dansgolvet, möttes där av brorsan (självklart) och svängde runt. sjukt najs. aldrig varit med om att de spelat vettig musik där i den delen av krogen. fett najs i alla fall. pratade stor del av kvällen i telefon med tobias, som gjorde mig ännu gladare till och med. efter stängning drog jag, tess, jacob och jacobs vän till max för dom var hungriga. raggade skjuts av P och sebbe ute på parkeringen och kom på så vis hem även denna kväll. just det, länken är till tobias, det här var färdmedlet vi åkte hem i: http://p-power.bilddagboken.se/p/show.html?id=202512342&directlink=1 . alltså ingen helikopter eller liknande! haha.
nu tror jag att jag ska skicka efter lite musik från ginza. bland annat bob marleys 36 hits album för 40 spänn. mumma.

Icke att förglömma, jag hoppas alla säger grattis till mig i morgon, då blir jag nämnligen 20 år!
festen blir i bollnäs, på blomkransen. vi kör igång i jacobs lägenhet, men eftersom det är studentlägenheter så kan det lätt sluta med att man springer runt mellan lägenheter. alla som kan och vill (okej, inte alla) kan ju slå en pling och kika förbi. det kommer bli mycket folk så jag kan lika gärna dra med några fler. annars drar vi oss till tranan senare på kvällen, så dit kan man även komma och hojta.

Inga kommentarer: