söndag 21 september 2008

I ett rum med inga andra.

det var en helt okej kväll igår. missade såklart wert t-shirt tävlingen, som alltid. förstår inte hur jag alltid lyckas. hur som helst. jag bara försöker och försöker. jag vill inte försöka mer. just nu känner jag bara för att släppa allt och fortsätta leva. men jag är för svag än så länge. jävla skit.
det blev inte som jag hade tänkt det. inget blev det. och nu börjar jag fundera på om det verkligen var rätt att jag släppte dig så lätt förut? du betydde mycket för mig. och gör fortfarande. jag gömde de känslorna bakom andra, nya känslor. men de börjar sakta komma fram igen. jag vet inte om jag vill det. för det är ett avslutat kapitel egentligen.

Någon dag är jag din jakttrofé som du övergav.

jag måste göra mig i ordning och kila nu snart, daniel ska bjuda mig på mat i bollnäs. very passande in times like this.

Inga kommentarer: