måndag 22 september 2008

Charades.

Grejen är att allt har känts så sjukt bra idag. Jag gick till jobbet i strålande solsken och lyssnade på Johnossi och bara mådde kanon. peppar som tusan inför helgen som kommer bli fetbäst. peppar pga en massa andra grejer som jag fick höra i helgen. och igår. och idag. och så. haha. jag fick anställning idag ju!! jag är så sjukt glaaad. mer pengar till mig! och erik frågade mig om jag ville åka och se på black label society i november, han skulle tydligen bjuda. det kan bli riktigt skoj. fast har inte lyssnat på dem på ett halvår, så måste plocka fram lite låtar och damma av. men ja. jobbet går bra. allt flyter på. jag fyller 20 på fredag. och ja. allt känns faktiskt bra för tillfället och tänker njuta av det så länge det varar.

jag kanske klarar mig ändå.

Inga kommentarer: