tisdag 23 september 2008

Life will never be more than your last resort.

Byter teckensnitt. förändringar är bra, säger de.

I remember, What it feels like beside you.
I really miss your hair in my face.
And the way your innocence tastes..

Sjukaste grejen hände mig idag. Jag fick sms från ett nummer jag inte hade, kollade upp det på hitta.se och till min stora förvåning var det från en man vi inte nämner vid namn som jag inte snackat med på vad kan det vara. 4-5 år? den relationen vi hade mellan oss var speciell på ett sätt som inte kan beskrivas, både på gott och ont. hur som helst var det här en av få människor jag verkligen känt att jag kunde lita på. varför vi slutade prata är alldeles för privat för att ta upp här. efter att vi smsat tio minuter har jag berättat allt jag känt att jag behövt berättat för någon men inte riktigt vetat för vem. och världens största tyngd har lyfts från mina axlar. och han kan vara den mest vise mannen jag någonsin träffat. helt sjukt att till och med efter så många år känner han mig bättre än jag själv gör. och säger saker som träffar så jävla hårt. han har i alla fall sagt sitt nu hur han tror att situationen ligger till, och vad jag borde göra. och av någon sjukl anledning känns det så rätt när han sa det. som att det egentligen är helt självklart. och nu kommer jag klara det. Han hade för övrigt en dotter på 2,5 år nu. och allt verkar ha ordnat upp sig.
saker och ting verkar ordna upp sig.

Inga kommentarer: