måndag 25 augusti 2008

We're gonna make it happen.

Jag är dålig på att uppdatera, jag vet.
och ja, folk. jag har slut på pengar på mobilen. det är därför jag inte svarar, så nu vet ni det.

Helgen var toppen. Fredagen var lugn och skön. var meningen att jag skulle ut på promenad med Jocke men det var så fruktansvärt kallt så det blev inget av det. jag vägrar kanske inse att det faktiskt börjar bli höst nu. eller enligt vissa är det redan höst. jag älskar hösten för övrigt, förmodligen bästa årstiden. i alla fall tiden innan det blir alldeles för grått och kallt.
Men ja, lördagen var mycket, mycket trevlig. Jag och Tess begav oss till söderhamn alltså. det var strömmingsleken där och det var meningen att vi skulle se Robins band, men det blev inte riktigt så. vi anlände i söderhamn vid halv sex och traskade hem till Jocke. Det var så mysigt och trevligt där att vi stannade kvar där hela kvällen. Tess åkte hem med bussen men jag var inte redo att ge mig så jag sov kvar.

ännu en gång hade jag lovat mig själv en sak som jag inte kunde hålla. men det kanske var bäst så också, vad vet jag.

längtar fruktansvärt mycket till coldplay nu. jag önskar att Du kunde följa med. det hade varit så fruktansvärt hundraprocentigt.

Inga kommentarer: