torsdag 7 augusti 2008

The spectrum's A to Z

Sitter på jobbet. inte lång tid kvar nu. jag får ju helg efter idag eftersom jag blir tvungen att vara ledig i morgon. tattuering, mmmyes. skönt att få det gjort. så kan jag koncentrera mig på att göra de tattueringar jag verkligen vill göra nu.

Igår var jag och Tess till tranan. vi käkade där först och slog ihop oss med Nilla och Emma som också var där. Det var en hel drös med folk jag aldrig sett förut. och det händer inte ofta i en liten stad som bollnäs. massor av nya gäng. coolt. det blev lite jobbig pinsam stämning när jag och en kille där hade lika adidaströja på oss. en svart med röd, gul och grön rand. det är ingen diskret tröja direkt och ingen som många människor springer runt med. efter ett tag gick jag i alla fall fram och sa att jag gillade hans tröja osv, och det blev inte lika stel stämning där inne längre. tog sedan bussen hem och gick upp till joel och drygade mig. det var nog inte så uppskattat av hans djupa suckar att dömma. Blev alldeles för trött så jag och somnade där. vaknade åtta i morse och det var bara skynda sig iväg till jobbet.

På lördag är det ju cityfesten då alltså, det kommer bli skoj. jag hoppas verkligen innerligt att det inte regnar bara. gör det det så ja. jag vet inte. tess sa helt seriöst att hon inte tänkte åka om det regnar. så det är verkligen bara att hålla tummarna, be, eller vad man nu tycker om att göra, och hoppas på det bästa. Vi ska sova hos Jessica. hon bara råkar vara helt översnygg. så det är ju inte helt fel det direkt. sen ska man väl även träffa på lite annat folk där, gammalt som nytt.

En sak som gör mig väldigt glad just nu, är att en av människorna som betytt väldigt mycket för mig under väldigt många år flyttar från piteå till uppsala, alltså betydligt mycket närmre mig, nu i augusti. Niko, gissa om vi ska umgås? Det kommer bli så sjukt bra att ha dig i dessa delar av landet. även fast jag blivit sämst på att höra av mig (fast det är ju kul att vi har något gemensant ;p) så bryr jag mig tokmycket. och jag är glad. mjepp.

Det går för övrigt rykten om att jag ska försöka mig på att lyssna på trance? ojojoj. hur ska detta gå? kommer få ligga och lyssna på death cab flera månader i sträck som terapi efteråt.

jag känner mig rastlös och sexuellt frustrerad.

I have such a envy for this stranger lying next to me
Who awakes in the night and slips out into the pre-dawn light
With no words, a clean escape, no promises or messes made
And chops it all up to mistake, mistake, mistake
And there are no tears
Just pity and fear
No vast ravine
Right in between


Nu ni barn, slutar jag för dagen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

låt mig åtgälda din frustration ;)

Anette sa...

varsågod.

Anonym sa...

>.<