tisdag 26 augusti 2008

Train under water.

Yeah, I was a postcard
I was a record
I was a camera
Until I went blind

And now I'm riding
All over this island
Looking for something
To open my eyes.

I natt kunde jag inte sova. efter några timmar fick jag dock den ultimata idén. jag tänkte ringa och ha telefonsex med någon som jobbar på BRIS eller liknande. mest för att fördriva tiden liksom. för de borde väl ha telefonlinjen öppen dyngnen runt? anyways, det sket sig då jag kom på att jag inte ville ha någon medelålders FRA-snubbe smygrunkandes under tiden. dom jävlarna förstör mitt liv.

"Lämna skeppet innan det sjunker" fick jag höra. men jag har ju precis hoppat på? väntar tills det kommer en ganska tydlig läcka i så fall tror jag innan jag gör något drastiskt.

men jag är inte van sånt här. känslor och liknande.

Inga kommentarer: