lördag 30 augusti 2008

The dirty glass.

You know, I often stopped and wondered how you made it through my door
With my brother's new non-duplicate registry ID
Well you bit off more than you could chew the first day you met me.

Igår fyllde jag i resten av tattueringen hos Bjelke. blev mucho bra. kommer garanterat fortsätta gå hos honom med mina kommande projekt.
Första dagen på länge jag fick sova ut. var väldigt skönt. vaknade runt halv tio. sen har jag bara legat och slöat framför TVn och kollat på sängar. ska införskaffa mig en ny säng nu tänkte jag. men satan vad dyrt det är alltså. funderar på att önska mig en av mor och far i födelsedagspresent istället. får se hur jag gör.

igår var jag hemma hela kvällen (!!). hade myskväll med mor min. såg på poseidon som var sjukt dålig och tröck i oss en massa godis. la mig tidigt vilket var väldigt skönt. men nu är jag fruktansvärt rastlös. har sjukt tråkigt. jag hade vela följt med Joakim till stockholm. men det blev inte så riktigt. tror jag drar mig hem till joel ikväll och ser på bondock saints. älskade film. ska nog fråga om han vill laga mat med. till skillnad från mig lärde ju faktiskt han sig något på HR.

Okej, nu har jag beställt säng. den fick bli 180 bred ändå. lika bra det.

Jag är lite besviken på mig själv för att jag är så otålig. men sån är jag tyvärr. jag måste känna att det händer något och framförallt att det går framåt.
jag tror inte jag pallar höra ett till 'det löser sig' eller 'ta det som det kommer.'

Inga kommentarer: