måndag 18 augusti 2008

I promise you.

Full of joy, so alive.
Feeling so high.

Sitter och lyssnar på silverbullit nu. hade glömt bort de gossarna. mycket bra faktiskt. svenskar kan ibland de med.

idag var jag hemma från jobbet. fick ingen sömn alls inatt. skulle aldrig orka. men i morgon ska jag ta nya tag. känns som att chefen börjar lessna på min ständiga frånvaro. plus att det kommer bli en hel del med ledighet en tid framöver. det är ju lite inplanerat så att säga.

"Man kan inte förutse allt som händer och det är svårt att påverka saker man inte kan påverka. Man kan inte ha kontroll över allting, Anette."
sa en vis man till mig igår. och det fick mig att fundera lite. såklart. men jag ska försöka att inte överanalysera allt som händer så mycket som jag gjort. lite mer in på "Ta det lugnt, hoppa på. allt ordnar sig"-spåret. det är nog bäst.

tjarå

Inga kommentarer: