fredag 15 augusti 2008

Avsluta meningen-

ja jag har inget bättre för mig så:

Jag har insett att livet är falskt på många sätt
Jag lyssnar på 65daysofstatic just nu
Jag pratar med katten
Jag tycker om katten
Min bästa vän är i stockholm och shoppar utan mig :(
Min första riktiga kyss kommer jag ej ihåg
Jag avskyr det mesta faktiskt
Kärleken är en illusion tills någon bevisat mig motsatsen
Jag gillar att filosofera
Jag kommer alltid att leva tills jag dör
Jag är hemligt förälskad i din mamma
Sist jag grät var nog sist jag grät
När jag vaknar på morgonen så har jag katttänder i tårna eftersom det alltid är av det jag vaknar
Innan jag går och lägger mig så ställer jag alarm på mobilen oavsett om det är helg eller vardag
Just nu tänker jag på öl
Idag har jag fått ett nytt bankomatkort
Ikväll ska jag till Ewe på myskväll
I morgon kommer jag vara en dag äldre än nu
Jag vill verkligen vakna i morgon med en glasklar vision av vad jag vill göra med mitt liv


lyssna folks, min kära vän Robins band. ruskigt duktiga.
http://www.allears.se/community/SongPage.aspx?songId=3a4819d5-baf5-4c46-8a49-99c07656fe24

Inga kommentarer: