tisdag 12 augusti 2008

Before you grow old.

Fett taggad och på G nu. hade kind of gett upp hoppet om att det skulle bli någon malmöfestival för mig. men så kommer Ewe som en räddare i nöden och vill följa med mig :D eller det är 90% säkert kanske, hon skulle kolla upp ekonomin osv. men ändå, det räcker för att göra mig glad nu i denna stund. flogging molly två gånger live under samma sommar? gryymt. sen dropkick murphys som västa bonusen. helt sjukt.

mycket verkar ordna upp sig. jag kommer förhoppningsvis få lite extra cash denna månad, bara de skyndar sig att fixa med bidraget osv. sen ska bengt hyra en lokal i källaren på centrumhuset, där vi ska göra en fotostudio/ateljé. och medans de andra stannar kvar här på kontoret kommer min plats vara där. som fotograf och redigerare. kommer bli mycket barnfoto, som jag knappt hållt på med. men det kommer förhoppningsvis gå vägen. Det känns väldigt positivt nu i alla fall. nu kan jag stanna kvar i edsbyn ett tag till så länge jag får göra detta. blir jag arbetslös snart igen så bär det nog av. men känns dumt att sumpa den här chansen. jag har ju överlevt att bo här hittills så.

det händer lite nu framöver upptäckte jag precis:

*Malmöfestivalen 19/8 - 22/8
*Tattuering 29/8
*Mors och brors födelsedag 4/9
*Stockholm 16/9 - ?
*Coldplay 17/9
*Min födelsedag 26/9

Drömmar är till för att uppfyllas och jag tänker inte låta en enda gå till spillo.


"Jag ska minsann vinna tillbaka allt, inom kort
för att sedan dra mig tillbaka och bara existera
Segerrika, skulle vi kunna varamen vi skiter i det, du&jag
Sömnlös är ett tillstånd jag inte lämnar ifrån mig
utan svårigheter eller komplikationer
Detsamma gäller dig, min älskade
Kom hit och titta på stjärnorna med mig"

Inga kommentarer: