måndag 30 juni 2008

Jag vill ha någon som säger ”Jag vet” istället för ”Det ordnar sig”.

Uttala dig om sånt som inte har betydelse. säg att du tycker om vädret. försök förstå meningslösheten.

"Miss who always danced with Sir anyway and never looked at anybody else. They got engaged soon after”

Ni är som parasiter egentligen, jag känner igen tristessen och desperationen som kommer krypandes.

Annars är det väl som det har varit på senaste tiden. Sanningen om sanningen. Det gör ont. så vi ljuger.
orka med fasader. jag hatar fasader. jag är den mest anti-fasad-människan på denna jord. men nu är jag värst känns det som. som någon dålig pjäs eller nått. som jag satt ihop själv. fett dålig regissör märker jag. det är bara en sjukt onormal känsla. tänk på det era normala svin.. vem försöker jag lura? jag kan inte bättra mig. Allt är bara så ytligt. allt är så förbannat ytligt. men det är det ingen som fattar. och det var väl meningen också, jag är bra på det här. men nu vill jag bara att någon ska rädda mig. förstå. Ja, jag sårade mig själv. livet är falskt på många sätt.

You never listen to the words that I say.
You only see me by the clothes I wear.
Or did the interest go so much deeper ..
It must have been the colour of my hair.


Ni snackar bara kärlek hela tiden. ge mig sex så är jag nöjd.

Inga kommentarer: