lördag 21 juni 2008

Midsommar.

Midsommaren med stort M.
Helt sjukt vad roligt jag hade igår alltså. går knappt att beskriva med ord. lätt bästa midsommaren ever, och bästa kvällen över huvudtaget på väldigt, väldigt länge. det blev nästan lite sorgligt när stockholmarna skulle åka hem idag. önskade att dom hade kunnat stanna längre.
Tack folket för en helt sjukt bra kväll som jag inte kommer glömma i första taget!

Jag är så fett glad idag. på helt mongobra humör sedan gårdagen, vädret suger inte, viva la vida skivan går om och om igen och den är galet bra. förutom 'Cemeteries Of London' (house of the rising sun finns redan, och den är en klass för sig, det är ingen idé), jag är nyduschad och ska snart iväg och fika med mina föräldrar på lillasysters sommarjobb. Sen blir det att åter åka till stugan för att övernatta en natt till, denna gång bara jag och Nilla. är det väl tänkt i alla fall. med oss ska vi ha pizza, godis, Ben & Jerry's och det bästa humöret!

jag vill bara dansa runt eller något! :D

Inga kommentarer: