fredag 20 juni 2008

Can't get away



Idag är det fredag och midsommarafton! fett nice, längtar som en tok tills ikväll.


Vi blir alltså i Nillas stuga i flismyren en bit från byn. Det blir grillning, kubb (om någon har lyckats klippa gräset), och en del alkoholförtärande. Inte minst, så får vi ju riktigt finbesök! Markus i egen hög person och hans vänner kommer på besök från stockholm! weehooo. förhoppningsvis den bästa midsommaren på ett tag :D har en känsla av att det kommer blir sjukt värt i alla fall. Jag och nilla ska försöka få till en riktigt nice bål med.

Det är trist när man verkligen har höga tankar om en person, känslan av att personen i fråga är helt genomsnäll. så visar det sig att. jaa. jag har inga ord faktiskt. men jag gillade faktiskt dig. anyways..

Ha det superbra ikväll allesammans :D Jag nås på luren. har ni inte mitt nummer är ni förmodligen inte så viktiga. Glad midsommar!

Inga kommentarer: