måndag 16 juni 2008

Bixby Canyon Bridge

För att låten Bixby Canyon Bridge med världens bästa Death cab är helt och hållet genialisk. Det är maximal njutning att lyssna på detta mästervärk. öronorgasm. Mums säger jag bara.

Idag efter jobber ska jag följa med nilla och hjälpa henne med hästarna sen ska vi planera midsommar. jag hoppas och tror att det kommer bli en helmysig helg. Förra midsommar var vi också i Nillas stuga. Supermysigt. Då blev jag även officiellt tillsammans med Rikard bestämdes det. tess och ola var tillsammans och lyckliga. Ett år sedan nu. helt sjukt vad tiden går fort.
Aja, med eller utan män, vi hoppas på en ännu bättre midsommarhelg i år folks!

Jag hade ju planer för idag.. Men det sket sig.
Just nu känner jag bara för att lägga ner det mesta.
vi får väl se..

Snart GBG och west coast riot! hänga med skövdegänget än en gång. förhoppningsvis träffa en massa andra söta människor man längtat efter attt träffa.
tack snälla Calle för att vi får sova hos dig, men det innbär också att jag än en gång kommer börja tänka på skånska. alltså ja, när jag tänker, så hör jag det på skånska i mitt huvud. det är sjukt.

Inga kommentarer: