onsdag 4 juni 2008

I swallowed hard, like I understood

Såååå gott folk, vad har hänt sen sist?
Kusinen min, Marie har tagit studenten, grattis till henne.
ja. det var väl det.

Okej, planen är/var ju att jag och tess skulle leva livet denna sommar. det skulle vara/ska vara hon och jag. inget seriöst, bara tillfälliga små flirtar. till hösten, om ett mirakel då skulle inträffa, då fick/får man börja fundera på förhållanden och dylikt. det var/är planen.
frågan är ju då varför jag lägger dit "var" "skulle" "fick" om det nu är så bra plan? haha. who knows, who knows.
jag kanske. men ja, time will tell.

anyway, jag slutar snart faktiskt. ska få sluta vid ett så jag hinner iväg till bollnäs och se studenterna.
det är helt sjukt vad ointressanta inlägg jag skriver här.

jag återkommer då jag har mer inspiration.

Inga kommentarer: