onsdag 11 juni 2008

Special Needs

Just 19 and sucker's dream, I guess I thought you had the flavour
Just 19 and dream obscene, with six months off for bad behaviour.

Helt underbar låt med Placebo. mums.
http://www.youtube.com/watch?v=elVMHKb8A4A&feature=related

-------------

I alla fall så har jag inget jobb i sommar. känns sjukt roligt ska ni veta. icke. är så fruktansvärt arg, speciellt när det är av sånna sjuka anledningar. Less man blir. men men, bita ihop och se glad ut, är väl det jag gör bäst.
Annars är jag deprimerad över att jag är här och inte på hultan. Så grym lineup som det är i år! jag förstår inte hur jag kunde tillåta mig själv att missa det. Blir så arg. så arg!
jag vill inte höra ett skit om hur underbart det var från er alla idioter som kommer hem därifrån. jag vill bara höra negativt. för övrigt så hoppas jag att Get cape. Wear cape. Fly och Rage against the machine ställer in. Rätt åt er svin.

Jag och Tess har bestämt oss för att vi ska försöka dra ihop ett fett gäng och några husvagnar och dra iväg på roadtrip genom sverige. Skulle vara sjukt roligt. Det är bara att höra av er ni som vill med, vi är öppna för de flesta människor. eller nja, nästan. Du får följa med om..
..du inte är:
nazist
sverigedemokrat (värst vad jag upprepar mig)
moderat
glädjedödare
nykterist

och ..

..du är:
glad
törstig
fullt medveten vad jag snackar om då jag säger "jurg" eller "trampbilsbloggen"

---

Jag hoppas verkligen att detta blir en grym sommar. jag hoppas innerligt. förra sommarn var helt ok, men då hade jag ju pojkvän i alla fall och mesta tiden tillbringades i skövde. nu då? jag är singel i edsbyn. yey. jag är inte bra på att vara singel, men jag är iofs ännu sämre på att vara någons flickvän. Men vi får se hur det slutar, men ska aldrig säga aldrig. jag skulle nog behöva lite kärlek.
Planer inför sommaren som det ser ut just nu är i alla fall först och främst west coast riot nu den 26e juni. kommer bli sjukt roligt. tre dagar i göteborg blir det med härliga människor och bra musik. Sen ska jag åka en sväng till skövde igen med och hälsa på tänkte jag. sen ska jag till uppsala och hälsa på Daniel. fett nice. Och bo i sthlm med tess i ca 2 veckor om allt går som planerat. och så roadtripen nämnd ovan då såklart.

Jag önskar bara att du hade mer tid. Det hade varit lättare då.

---

Jag tog en timmes sovmorgon i morse, hehe. det var inte riktigt meningen. var lite seg.
just det, vad är jag för bloggskrivare om jag inte nämner fotbollen egentligen?
okej min åsikt? håll i er..

FUCK SVERIGE. HEJA GREKLAND!!!!!!

fick nästan en tår i ögat igår. samtidigt som jag såg framför mig hur världens bästa Niko sitter och uppgivet viftar lite med grekiska flaggan uppe i Piteå. det var en sorgens stund.

---


Såå, här är jag, vilka var dina andra två önskningar?

Inga kommentarer: