onsdag 12 november 2008

Such Great Heights

And I have to speculate that God himself
did make us into corresponding shapes like
puzzle pieces from the clay.

Jonatan kommer hit på fredag. det kommer bli bäst. jag behöver verkligen det. det är helt sjukt vad ensam jag har börjat känt mig när jag lagt mig på kvällen. dröjer alltid en evighet innan jag kan somna. så detta är välbehövligt. speciellt nu. när jag fått allt ur mig.
men ja, denna helg kommer bli perfekt. så även nästa. då bär det av till stockholm. vi drar dit på fredag och det blir inget lugn alls! det första jag ska göra är att träffa anton, vilket kommer bli bättre än bäst. själsfränden, gör att jag orkar. sen efter det ska vi till mosebacke på spelning och då skulle kanske markus följa med. och ja, det sjuka är, att för vilken annan som helst är den kvällen ingen stor grej. men det kommer vara en sjukt stor grej för mig. alla som känner mig vet att jag älskar 'the jurg' från tjuvlyssnat, det är typ mannen i mina drömmar. och jag har hans blogg, trampbilsbloggen som startsida och följer den värre än någon annan tror jag. och ja, det är denne mans band som ska spela då. så det blir ju inte helt fel. han är nog den roligaste existerande mannen. så snacka med honom kommer bli ett minne för livet. ohyes.
aja, sen på lördagen kommer i princip hela dagen gå åt till att hänga på winterjam. Tess ska fota till hennes projektarbete. det blir pepp. sen träffa nara med såklart.

jag är glad. allt går bra.

They will see us waving from such great
heights, 'come down now,' they'll say
But everything looks perfect from far away,
'come down now,' but we'll stay...

Inga kommentarer: