söndag 9 november 2008

The District Sleeps Alone Tonight

Idag har jag och joel varit till valbo. joels syster och hennes kompis var också med. jag köpte ett par brallor. dumma mig. jag har inte råd. vi fick panik på skivorna i bilen på väg dit och rix pallade vi i två sekunder. så vi gick in på rocks och köpte flogging mollys album float så vi hade något vettigt att lyssna på på hemvägen. gissa om jag åt by the way. har inte käkat riktig mat på en evighet känns det som för jag orkar aldrig laga något. men tjena, shise vad gott det var. jag och joel var klar långt före de andra två så vi roade oss med att gå hela IKEA baklänges och åka några varv i rondellen.

Det kändes seriöst fett bra idag. allt. all min irritation var somvill ha bortblåst. sen läste jag det där. inte svårt att förstå vad som sagts med det.

Inga kommentarer: