fredag 7 november 2008

The Nature Of Reality

Jag har varit sämst på att uppdatera, vet. och samtidigt som det inte hänt något speciellt har det hänt massor. och jag är faktiskt fett glad. har sjuukt mycket att se fram emot nu. och jag peppar allt!

Hänga med världens bästa människa (jag skojar inte), Anton, i sthlm om två veckor (+ winterjam).















Anton <3



Får finbesök från örebro i form utav Jonatan v.49















Jonatan



Tatuering 10/12
London över nyår och hänga med Tess, Calle och hans homies som bor där
Oasis i januari (bara hoppas att morgan orkar släpa runt på mig där)
Bloc party i februari, bästa skiten.
det är endel av det peppiga som händer. för att sammanfatta:
Det går bra nu.

Veckan har varit wonderbaur faktiskt. ledig hela veckan. det suger iofs för jag behöver pengar. men jag har haft det väldigt trevlig. onsdag speciellt var mucho trevligt då det blev lite ferre och vi hängde med tha idévärldenpeople. bra människor, de där. Patrik lyckades även trycka igång "death cab for cutie-knappen" hos mig. inte dåligt! och jag älskar att snacka musik med vettigt folk. så ja, tacktacktack för den kvällen.
sjukaste grejen är att jag inte har ett piss planerat i helgen. någon som vill dricka vin och filosofera över meningen med livet med mig?

Inga kommentarer: