tisdag 18 november 2008

Stay.

den dörr du måste öppna kan bara öppnas inifrån

ikväll ska jag se film med ewe. mys. längesedan hon och jag hittade på något nu. hon och hennes pojkvän har blivit sambos, ska bli kul att se hur dom har det i nya lägenheten. jag har knappt träffat honom heller, kom jag på nu.

jag får argsinta småtjejer inne på min helgon och bdb hela tiden. I can't see why. höhö.

idag fick jag trevliga nyheter. en viss person vid namn erik kommer hem från norge om tolv dagar. snajsigt.

jonatan gör ju lumpen. och igår skulle han åka ut till något ställe med knappt någon mottagning alls. det tyckte jag sög och bla bla men han lovade att han skulle kunna ringa några gånger när dom typ åkte till och från grejer osv. så ja, då blev jag lite gladare. så gick måndagen, hörde ingenting från honom. happ. haha. så får jag ett sms från ett okänt nummer där han berättar att han hade glömt telefonen i bilen dom hade åkt dit med. och den bilen hade lämnats tillbaka nu. haha alltså. han har ingen mobil på hela veckan. och kanske inte sen heller. han är duktig, den där jonatan.

jag var in till min moster, på frisörsalongen idag innan jag gick till jobbet. fixade så jag har klipptid den 8:e dec. hade redan tid på för att färga utväxten men jag kände att det är lika bra att klippa sig igen. vet exakt hur. kommer bli bäst.

Jocke, jag väntar på ölogramet?

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för en trevlig kväll gumman!