torsdag 20 november 2008

On top of the world you get nothing done.

Igår kollade jag och joel på Insider på 3an. det handlade om pedofiler som letar till sig småbarn på nätet. så var det en 24årig tjej som skulle låtsas vara 13 och sitta och skriva på msn med massa snubbar med webcam. förjävligt vad det finns för folk egentligen, inte för att det var någon nyhet. en skitrolig grej var i alla fall när ashberg höll på att förbereda innan dom skulle cama, och sa att dom var tvungen att göra så att det såg ut som ett ungdomsrum. typ affisher och sånt där.. haha. så ba:
"Tokio Hotel, blir det bra?"
bruden såg lite illamående ut för ett tag. haha. sött.
dom snackade ju även med Alexandramannen. dömd till tio års fängelse om jag inte missminner mig. det var domen för att han hade köpt sex av 58 st tjejer. varav 3 st var minderåriga. ena 12 år. det roliga var att han var ju helt kall hela intervjun, ångrade inget osv. och det märktes så jävla väl vad smart han själv tyckte att han var hela tiden. jag hoppas han blir våldtagen i fängelset tills analen är stor som ett cykeldäck, och att han måste äta sitt eget bajs.

Jag önskar jag kunde sluta läsa din blogg. jag vet inte varför jag fortsätter. sluta etsa dig fast kvinna.

jag har fått kritik ang. bloggen. jag skrev mer personligt förut. nu är det bara "detta har hän sedan sist". och jag kan väl inte göra annat än att hålla med. jag tror det är för att jag använt bloggen som en slags dagbok för att skriva av mig saker förut, men jag orkar inte med alla frågor jag får så fort jag postat ett inlägg. då får jag sms, telefonsamtal eller andra meddelanden där folk frågar vad/vem det rör sig om. jag tror att jag skriver så pass utförligt ändå så att den personen det rör just då själv kan känna det. oftast i alla fall. och det är huvudsaken. hade jag velat att alla skulle veta exakt vad och vem det handlar om hade jag skrivit namn. plus att folk tog illa vid sig av endel saker jag skrev. även fast många tog åt sig utan anledning. hur som helst, i fortsättningen. fråga på, men var inte inställda på att få något vettigt svar som ni blir klokare av.

Både jag och andra har ju konstaterat flera gånger att förhållanden inte riktigt är min grej. vissa tror att jag är rädd. vilket är delvis sant men inte av den anledningen ni verkar tro. det är mer man inleder ett förhållande och så "BYE BYE SPARETIME!" eller ja. alltså samtidigt som jag inte skulle klara av att ha någon på för långt avstånd, så vill jag inte ha någon som jag är tvungen att vara med jämt.
"eheh ojdå vi bara råka hamna på samma fest även fast vi skulle vara med våra kompisar ikväll, det var inte alls planerat, ehehe"

det är fan det värsta jag vet. jag spyr över mina vänner och deras partners som håller på så. jag behöver mitt space. samtidigt som jag älskar att ha folk runt mig större delen av min tid så behöver jag mitt space när jag behöver det. jag vill ha någon som bor relativt nära, för om det är något. så vill jag bara att han/hon ska vara bara ett telefonsamtal bort. och att denne ska kunna vara hos mig relativt snabbt. det är en anledning till varför jag tycker distansförhållanden är svårt. den andra, kanske viktigare är att, antingen är man inte med varandra alls, eller så är man med varandra 24 timmar om dygnet. hela tiden. eftersom man oftast tajmar in det på helger eller dagar då man är ledig. enda tiden man får vara ifred är om någon går och duschar eller skiter liksom. jag vet att jag verkligen inte talar för alla nu. vissa älskar det.
"ååh älskling nu får jag äntligen vara med dig i tre dagar och jag tänker spendera varje sekund med dig, baaaara dig."
visst, det fungerar säkert för många, men inte mig. duschpauserna räcker inte. för jag är inte gjord sån. jag kanske önskar att jag var det. men är det inte. äsch jag vet inte, jag bara surrar nu. men kände att jag behövde få det out of my system.


I morgon styr jag stegen mot stockholm för kvalitetstid med underbara människor. förhoppningsvis får jag vara ledig i morgon så jag kan åka i tid. alla där som känner för att ses kan ju hojta om jag inte redan bokat in er. har ni inte mitt nummer så är vi förmodligen inte tajta nog ändå. det kommer bli fest på lördag i alla fall, det är ett som är säkert. och förhoppningsvis i morgon med om det blir spelning osv. men vi måste orka ta oss iväg på winterjam så det blir någorlunda lugnt. fett peppad på att träffa snyggaste Nara. man, she's hot!

Just det, glömde nämna det. joel blev farbror igår! han fick veta det när jag var där och chillade så vi blev ju tvugna att sprätta en öl eller två för att fira. grattis joel. men framförallt grattis elin och jonas till lillpojken. låt inte joel uppfostra honom det minsta. bara ett tips.

det finns ett par adidasskor jag skulle kunna döda för. de gör mig kåta. fixar jag dem har jag ingen anledning att skaffa pojk/flickvän längre. jag kommer lätt ligga med dem. utan tvekan.

Yeah I know it's the fucking past. but it's not behind me..

"du skulle dissat mig den där kvällen. inte hängt med mig hem. och inte kan jag säga nej."

Inga kommentarer: