torsdag 31 juli 2008

oh shit, a talking beaver

Hemma från finland. trevlig resa. mjepp.
du är en äcklig och patetisk idiot, men framför allt omogen och jag är glad att jag slipper dig. kom aldrig in i mitt liv igen är du snäll. för då kommer jag spy över dig. och det vore slöseri med spya.
Jag sitter i joels lägenhet nu. han är i ljusdal fram till på lördag och jag bor här tills dess. kände verkligen att det var tid att vara för mig själv. även om jag turned down vissa förlag som kanske hade varit nice. men jag behöver detta nu. samla tankar. och så vidare.

hör en massa skumma ljud från köket. lite småläskigt. men ytterst lite. tur att man är hårding.
annars ser jag fram emot cityfesten nästa helg. får se hur det går på fredagen bara eftersom jag tattuerar mig då på dagen. men det ska väl inte vara några problem. får hoppas det löser sig med sovplats bara. det är ett lite värre problem. men inget som inte går att ordna.
framkallade bilder idag som bengt ska bedömma. framkallningen sög och bilderna blev randiga. fail. palla åka till bollnäs för att framkalla varje gång. men blir väl så illa tvungen. får se hur förstorningen blir, den ska jag hämta på tisdag. mor min ville ha en bild jag tog från båten i måndags på väggen. here you go
det får räcka nu.

Inga kommentarer: