måndag 21 juli 2008

Det här går bättre än förväntat faktsikt, just bara för att jag fick värsta grejen att se fram emot. och kommer ha fullt upp nu den närmsta tiden så det kommer förhoppningsvis gå bra. ha tankarna på annat håll. det var synd att det skulle behöva sluta såhär men jag har inget annat val.
I alla fall, druckit öl konstant typ i två veckor nu. några dagar har det varit utan men inte många. det blir lätt så tider som dessa. Pengarna bränns som på bål men det får man tåla. det är det värt. i alla fall för stunden.

På måndag åker jag till Finland. nice. kommer lukta full finne på hela båten men jag klagar inte. hoppas på en mysig tur i alla fall. sen när vi kommer tillbaka till stockholm så stannar jag och bor där med Tess i hennes brors lägenhet i en vecka. Kommer bli sjysst. får se vad vi hittar på för hyss. Någon där som känner för att hänga så är det bara höra av sig.
I morgon ska jag till jobbet för första dagen på väldigt länge. fick sms av chefen att han skulle vara där då så jag skla väl dit och få lite info hoppas jag. om hur mycket jag kommer vara där nu. kanske inte blir mer heller, skulle ju egentligen ha slutat för längesedan. Återstår att se.

Sen har jag tattueringstid 8:e augusti. ska reparera mitt hjärta på armen. eftersom jag dumt nog gjorde det hos en tattuerare jag inte visste något om. Linjerna är ju inte snygga alltså. så jag ska till bjelke nu och reparera lite. men han skulle bli tvungen att fylla i hela, alla konturer igen för att få bästa resultat. sen ska det bli rött. blir bra det. lite fattigare än vad jag hade räknat med resten av sommaren men. det är det värt.

Värsta grejen har hänt med. jag hoppas verkligen att allt ordnar sig så att det blir så. nämnligen malmöfestivalen! fatta grejen. Flogging molly och Dropkick murphys på samma festival! heeelt sjuuukt. fatta att se flogging molly igen i år! kommer bli fett nice. måste fixa billig resa dit och hem bara då både jag och tess har ont om cash. Sen inte nog med det, så ska vi kanske sova hos självaste Daniel Sjödin, som råkar vara en av de hetaste männen jag hittils sett existerar. inte helt fel.
Sugväder. Det åskar hela tiden ju. ge mig sommarvärmen vi hade tex i tantolunden.




























Alla ni göteborgare eller någon annan som råkar ha vägarna förbi kan ju kika in till
henriksberg i gbg den 8/8. då spelar mitt kära ex Rikards band End of all.
(
http://www.myspace.com/endofallsweden)
Ska bo hos tess tre dagar den här veckan btw, hennes mor och claes ska till sthlm. kommer bli mys.
det får räcka.

Inga kommentarer: