lördag 26 juli 2008

And after all, you're my wonderwall

Okej, igår var det fest fast det inte var meningen. så då tänkte jag att jag drar tillbaka mina festplaner ikväll istället då det var meningen att jag skulle festa. Så, jag tänker sitta hemma, ensam, med trokadero och marabouchoklad framför någon bra film och ha det mys. känns sjukt bra fast konstigt. första lördagen sedan högstadiet jag inte är ut känns det som.
Just nu längtar jag till 8:e augusti (tattueringstid), finland på måndag, och gävle cityfest som jag fortfarande inte riktigt har någon koll på när det är. och så förhoppningsvis malmöfestivalen såklart. om ekonomin tillåter och jag lyckas släpa med mig någon.
Aja, nu ska jag inleda min myskväll med att lyssna på death cab.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du btw.. Ge mig en biljett till Coldplay!