fredag 24 april 2009

"Om du har studievana och van att studera på egen hand så bör det inte vara något problem för dig att bli klar med 400 poäng på distans under hösten."
perfekt!
har skrivit ut min ansökan nu, men vår scanner kände inte för att samarbeta så jag får lugna mig till på måndag med att posta den så pappa får kopiera mina betyg på jobbet. jag tror den blev bra i övrigt. fast där jag skulle skriva detaljerat (!) med egna ord vad mitt mål var tog jag nog i lite för mycket för det tog slut på antal tecken man fick använda och jag hade knappt sagt hälften jag ville säga. så jag insåg att det var inte min tolkning av detaljerat de ville ha.

det är en helt galet underbar dag gott folk! solen skiner och det är supervarmt. jag har suttit ute på altan i solen med gitarren i famnen och bara mått bra. älskling ringde nyss och peppar mig så jag får ännu större förtroende för mig själv, jag kommer klara detta. just nu känns det som att inget kan stoppa mig!

det enda som fattas nu är en iskall öl och skitsnack med någon vettig människa.

jag och tess ska förresten vara med i bilddagbokens tävling där man kan tävla om biljetter till hultan. håll tummarna för oss!

Inga kommentarer: