tisdag 28 april 2009

I started a joke.

jag peppar som ett litet barn på julafton. det går bra nu.

[PLUS]
+ jag och tess har vunnit biljetter till hultsfredsfestivalen
+ torsdagen kommer bli fett bra med grillning och fest med underbara människor
+ jag flyttar snart
+ jag har hittat en bra laptop jag ska köpa för inte alls farliga 5990:-
+ någon älskar mig på ett sätt jag aldrig varit med om förut
+ mina händer läker fint efter min lilla brännskada
+ sommaren är inte alls långt borta

[MINUS]
- jag saknar dig med.

och idag mina kära vänner har anette putsat alla fönster på HELA vårt hus. gissa om min mor blev förvånad när hon kom hem. jag hörde hur hon surrade i något över det för någon dag sedan, och sa, förmodligen mest på skämt, att det kunde ju jag göra eftersom jag bara går hemma hela dagarna. att jag faktiskt skulle göra det, hade hon nog inte räknat med! så nu känner jag mig som en duktig dotter som förtjänar att få en månadshyra i göteborg betald!

Inga kommentarer: