tisdag 13 maj 2008

Right on the wrong side of it all

Som många som känner mig redan vet är att jag inte är någon tålmodig människa. alls. jag ska veta vad nästa steg är innan man ens är klar med det första. jag ska veta när man ses igen innan man ens har skiljts åt. med förutsättningen att det är någon jag gillar såklart.
så därför har jag hamnat i ett jobbigt dilemma nu. för jag vet ingenting. och jag lägger fram små hintar då och då men får inget klart svar. alls. och även fast detta pågått i en minimal tid så känner jag redan att nu får det vara nog. eller ja. alltså. får jag inte veta nu vad som händer, vem som står vart, så lägger jag ner. idiotiskt enligt vissa, men sån är jag.

I helgen åker jag, mor och far till kära västergötland. tiiiiidigt på fredag morgon. Jag ska bo i skövde hos Rikard och la parents åker till göteborg och bor på hotell. På lördag åker även jag och rikard in till göteborg och hejar på kära padre som ska springa göteborgsvarvet. sen blir det förhoppningsvis shopping om den där förbannade försäkringskassan kan ge mig mina pengar någon gång. hmpf. anyway, ska bli roligt att se hur rikard lyckades fixa lägenheten, jag har ju inte sett slutresultatet, har dock bestämt en hel del hur den skulle se ut.. stackarn. men han blev nöjd iaf och det är ju tur. ska bli kul att få umgås lite igen. förhoppningsvis blir det lite utgång med. det känns väldigt behövligt hela den här grejen faktiskt. även fast det bara är för en helg så ska det bli skönt att få komma iväg och koppla bort allt surr som händer här hemma nu.

för övrigt längtar jag till slutet av månaden. And I've got my reasons.

Igår var jag och Tess till Pär och spelade tv-spel. jag släpade med mig broders gamecube till bollnäs för det skulle ju vara mario-kart turnering. jag har aldrig sugit så mycket tror jag, jag brukar varag grym när jag spelar hemma men ja. som tur var sög pär och tess ännu lite mer så jag fick väl vara nöjd ändå ;) sen tog jag och tess bussen från pär ner till stan och insåg att det var 45 min till vår buss hem gick, så vi gick till highlander och drack vin. jag hade varit sjukt sugen hela dagen så det tillfredsställde varje millimeter av min kropp. Bättre sätt att spendera tisdagskvällen på får man leta efter, mycket trevlig kväll gott folk.

Idag efter jobbet åker jag till ljusdal. vi får se vad jag är på för humör när jag kommer hem. som sagt, det är nu eller aldrig. jag pallar inte gå ovetande längre.

Inga kommentarer: