måndag 19 maj 2008

I Will Possess Your Heart

nanana tror jag skiter i det. det är inte värt det.

Mycket trevlig helg i skövde och göteborg måste jag säga. det finns mycket trevligt folk nedåt i landet.
kom till skövde runt halv ett på dagen, hade ju åkt hemifrån vid kl sex på mogronen, och lämnat ett helvitt hälsingland bakom mig. vi drog och käkade kinamat sen var det bara att dra hem och göra sig i ordning, fylla på med lite vätska, för att sedan dra vidare till skara på spelning. mycket trevligt.
på lördagen åkte jag och rikard in till göteborg och shoppade lite. jag upptäckte ju att jag hade fått in lite pengar på kortet, en trevlig överraskning. sen på kvällen blev det utgång. jättekul att träffa folket igen.
seg dag på söndage, blev bara chill framför soffan. några timmar och 5 alvedon senare var det dags att bege sig hemåt. den mesta snön hade försvunnit, som tur var.

jag uppdaterar senare, ska iväg och fotografera med bengt nu.

Inga kommentarer: