torsdag 13 mars 2008

Everything We Talked About Yesterday

Sådär ja, detta är då mitt försök till en ny blogg.
Min gamla (trust in me and fall as well), dog tragiskt nog ut..
Jag ska försöka bli mer aktiv med mina uppdateringar på denna, och inläggen kommer, som på den gamla, att handla om allt och inget. Det kan bli allt från hemskt seriösa och personliga tankar till vilka bilddagbokskändisar som börjat dejta. Bäst är det om ni inte har några förväntningar alls. Då kommer detta bli succé.

Jag kan inte ta människor som särskriver på allvar. De känns som en mindre sorts människa.

Gårdagen var riktigt nice. 25-kronan ska ha en puss. Tack alla som bidrog till att kvällen blev så grym som den blev.

Var jag än vänder mig, hur jag än försöker förtränga det, förtränga dig.
Skit.

4 kommentarer:

SaintNikolaus.blogg.se sa...

Alltså, jag vet inte om "Röda Bonden" eller "25 kronan" tar priset som värsta ocoolaste namnet, men känns som Bonden ligger närmast lantisklassen... ; )

Anette sa...

Haha men krogen heter ju inte 25 kronan. stället heter tranan! jag trodde jag hade förklarat det här för dig Niko!

SaintNikolaus.blogg.se sa...

Ja okej, ett bra ställe säkert, ett sämre namn. Hade gillat 25 kronan före tranan. Ännu ett tecken på att ni, trots att ni bor i södra sverige, är mer ocoola än vi här uppe i norr ; P
Du, vi ses till hösten : )

Anette sa...

haha, jaja. du har så rätt.
klart vi ses i höst baby! minst varje helg!