måndag 4 maj 2009

kul att jag plågar mig själv på detta viset.
det är väl kanske bara en sådan dag.
en sådan där dag jag sitter och äter ben and jerry's direkt ur förpackningen och lyssnar på transatlanticism. och till vilken nytta? man kan ju undra varför jag utsätter mig för detta.

har fått en liten the cure-period igen. ett band som blivit invarderade av emos men som är lika bra för det. att se dem live var en upplevelse. och de är faktiskt gråtfärdigt bra. http://www.youtube.com/watch?v=kcMEx4OHLOs

faith no more och the mars volta på roskildefestivalen. speachless och förbannad för att jag inte har råd att åka.

i lördags blev det impulsutgång med johanna och tess. jag och tess satt på highlander ett tag och drack medans vi väntade på att johanna skulle komma med tåget. sedan bar det av till tranan. johanna drog dock rätt tidigt och kvar blev jag och tess, som hade riktigt roligt. älskar sådana kvällar, där allt bara lyckas.


det är mycket att tänka på nu, saker och ting har hänt. det mest intressanta är dock att ingen har tid nog till att lyssna. så ingen vet. och här sitter jag som ett fån och tror att folk bryr sig.

Inga kommentarer: