tisdag 22 april 2008

Vanilla sex

Okej, jag har varit lite inaktiv. Har varken haft ork eller tid att suttit framför burken på ett tag.
Just nu sitter jag på jobbet, framakallade nyss helt sjukt läckra bilder från kanske 50-talet. Blev lite småsugen att manipulera några egna bilder så att det ser riktigt gamla och slitna ut. jaja, det blir ett senare projekt.

För övrigt så vet jag inte vad jag håller på med på den känslomässiga biten. kaos.

På fredag ska Evelina ha inflyttningsfest. Var och kollade på lägenheten hon införskaffat sig förra veckan och det såg riktigt bra ut! okej. jag hatar det här. På svenska skulle det självklart stå; Förra veckan var jag och kollade på lägenheten hon införskaffat sig och det såg riktigt bra ut. sådär ja.
På lördag bär det av till ljusdal på grillfest. Det ser jag verkligen fram emot.
Joel ska för övrigt till skara i helgen så jag får låna hans lägenhet. synd bara att det precis var en helg då jag knappt kommer vara hemma. eller alltså, i edsbyn.

Nu är den stora frågan hur det blir med festivaler i sommar. Hade inte varit några problem om inte pengarna hade krisat sig. Hultsfred, P&L, west coast riot? Känns som att peace and love går bort rätt lätt före de andra. Gah. beslutsångest x1000.

Inga kommentarer: