måndag 28 april 2008

Find the time

Fett nice helg faktiskt. I fredags var det inlyttningsfest hos Ewe då. mycket trevlig kväll. endel tjaffs mellan vissa parter men sånt får man räkna med. Hur som hellst, jag hade kul. När jag och tess väl bestämde oss för att dra hemöver, rätt tidigt ändå eftersom jag skulle upp och jobba på lördag, så fick jag sms av morgan, som jag inte pratat med på kanske ett halvår av olika anledningar. Eftersom jag kände att jag varken hade ork eller lust avv vara less längre så kikade jag upp dit för att säga hej. blev kvar någon timme, spelade guitarhero och snackade. Så nu hoppas jag att det kommer bli bra igen.

Lördagen jobbade jag, stressade hem och duschade för att sedan dra med mig Nilla och KP till ljusdal. väl där hade vissa roligare än andra och vi ringde och störde Robert så han fick dras med oss ett tag. sen slutade det med att KP och Nilla tog bussen till bollnäs och jag stannade kvar till söndagen. Träffade endel trevligt folk måste jag säga. Lyckad helg. Hoppas folket kan ta sig till bollnäs på onsdag.

Ja precis, onsdag ja. Bara en massa surr hit och dit och jag vet inte någonting just nu. Inget verkar bli som jag hade hoppats på iaf och alla verkar splittras.

Jo och så det ja, jag och tess har bestämt oss för West Coast Riot nu. Det kommer bli fett och jag ångrar inte mitt beslut. Vi åker dit dagen innan och hem dagen efter, blir förmodligen att vi bor på vandrarhem eller i calles kompis lägenhet. vi får la se. Taggad är jag till max iaf!
NOFX, Bad religion, Lagwagon, Millencolin, Flogging molly.. det kommer bli en nostalgitripp jag aldrig kommer glömma! Plus att det inte kommer bli helt fel att se Comeback kid igen.

Jag har några anledningar att vara glad just nu :)

Inga kommentarer: