lördag 7 mars 2009

Yes.

det är första dagen idag som jag känner mig som en människa igen. efter att ha varit sjuk till och från i över två veckor tror jag att det äntligen börjar släppa. peppar peppar. jag hade inte den där tyngden i huvudet när jag vaknade i morse. så jag tror jag ska göra ett försök att pallra mig till bollnäs ikväll där det vankas fest och socialt umgänge. jag kommer nog hålla mig mer till umgängesbiten. är så frustrerad efter alla dessa ensamma hemmakvällar så jag måste verkligen ut och träffa folk. känna mig som en levande varelse igen. och innan detta ska jag ta hand om mig själv genom att laga god mat, duscha lääääänge, använda ansiktsmask och annat mysigt. samtidigt som jag lyssnar på death cab. vet precis vilket album och vilken låt som kommer gå på repeat.
jag säger bara en sak.
transatlanticism
.
<3

1 kommentar:

Anonym sa...

åh <3